مرگ بر اسرائیل

نگاهی به جریانات خاورمیانه به خوبی در می یابید که کشور هایی مثل اسرائیل و آمریکا به طور کاملا واضحی در حال گسترش مواضع خود در این قسمتند تا بتوانند کشورهایی اسلامی همچون ایران ، لبنان ، سوریه و بقیه کشورهای اسلامی را تحت فشار قرار دهند . در همین راستا کمک های عدیده ای به مخالفان این کشور ها برای به زیر کشاندن این کشور ها می کنند.

در این راستا ما به عنوان یک مسلمان باید در برابر اقدامات آمریکا و همراه  دست نشانده ی خود یعنی  اسرائیل که دست به کشتارهای وحشیانه ای در منطقه می زنند سکوت کنیم؟

از لحاظ اقتصادی سعی این کشورها و همراهانشان تضعیف کشور های اسلامی است با تبلیغات ضد دینی و انواع تحریم ها …….. در بین محصولات رایج در دنیا بسیاری از آنها ساخت این کشور هاست:

Pepsi ، cocacola ، nestle ، mirinda از جمله این محصولات هست......

 آیا شما تا به حال اقداماتی که این کشور ها در تولید این محصولات کرده اند دقت کرده اید؟

آیا می دانید معنای کلمه ی Pepsi چیست؟       Pay Each Peny to Save Israel

پنی های خود را بدهید برای تامین اسرائیل!

               

آیا از تبلیغات این کشور ها بر روی محصول کوکا کولا خبر دارید؟

آیا تا به حال برچسب کلمه ی کوکاکولا را که بر روی نوشابه های آن وجود دارد را برعکس کرده اید و نگاه کردید؟ اگر این کار را کنید به کلمه ی عربی لا محمد لا مکه مواجه خواهید شد. این نوشته اتفاقی نیست این پیچ و تاب دادن ها در یک کلمه ی انگلیسی طبیعی نیست جز به هدف....

برای بهتر متوجه شدن به عکس زیر توجه کنید:

                

تصویر دیگری که توهین دیگری به مسلمانان می باشد:

               

تصویر فوق که نمایی از یک نمازجماعت با تن ‌پوشی از شرکت نوشابه ‌سازی آمریکایی است، باعث خشم مسلمانان در نقاط مختلف جهان شده و به حرکت گروه های غیر دولتی مسلمانان برای تحریم این کالای آمریکایی سرعت بخشیده است.

نکته جالب توجه این که پس از پیروزی انقلاب اسلامی، این نوشابه به همراه نوشابه پپسی که از دیگر حامیان رسمی رژیم صهیونیستی محسوب می شوند، در ایران تولید و وارد نمی شد اما طی چند سال گذشته این دو محصول وارد بازار کشورمان شد و طی قراردادی که با شرکت ساسان امضاء گردید، تولید نوشابه، تحت لیسانس کوکا و پپسی آغاز شد.

سایت رسمی کوکاکولا نیز در صفحه نخست خود تصویری از نقشه جهان را قرار داده است که مخاطبان با کلیک بر روی هر نقطه از خاورمیانه با تنها کارخانه تولیدکننده این محصول در خاورمیانه یعنی رژیم صهیونیستی مواجه می شود که سایتی نیز به زبان عبری دارد.

در این زمینه و همچنین در راستای تحریم شرکتهای حامی رژیم صهیونیستی سایت "شجره" که متعلق به مسلمانان انگلیس است،  اطلاعات گسترده ای از سهم رژیم صهیونیستی در درآمد فروش این نوشابه منتشر کرده است.

توهین تا چه اندازه؟ سکوت تا چه موقع؟ صبر تا کی؟

پنی های بیشتر یعنی ریخته شدن خون تعداد  بیشتری از مسلمانان دنیا مخصوصا درفلسطین.....

توهین به  تمام مسلمانان حتی در اسم محصولاتی که در سرتاسر دنیا پخش می شوند ؟ جالب است بدانید که طبق آمار ایرانیان یکی از بیشترین ملت هایی هستند که از این محصول استفاده می کنند !!!! آیا حضور کوکاکولا و دیگر محصولات اسرائیلی در ایران ضرورتی دارد؟

دیگر محصولات اسرائیلی در ایران:

          

مسئله ی جالب تر این است که با وجود تمام تبلیغات این کشور ها علیه اسلام ، این دین بیش از پیش در کشور های غربی رواج پیدا کرده است ...... اقتدار امام (ره) ، محمبوبیت آیت الله خامنه ای ، جراٌت سید حسن نصر الله در عمل و در سخن ، پیروزی های مسلمانان در عرصه های مختلف همچون جنگ 33 روزه  باعث این محبوبیت شده است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد