زمان پرداخت یارانه اعلام شد

از روز میلاد امام رضا(ع) اولین قسمت کمک دولت در قالب یارانه‌ها به حساب مردم واریز خواهد شد                                                                                                                           به گزارش ایسنا، دکتر محمود احمدی‌نژاد در بخشی از صحبت‌های خود با بیان این‌که به فضل خداوند و به همت جوانان و متخصصان‌مان و مردم عزیز کشورمان و با درایت مقام معظم رهبری پیشرفت‌های کشور رو به فزون است، گفت: در روز گذشته نمونه‌ای از پیشرفت‌های کشورمان مورد بهره‌برداری قرار گرفت و شما آن را مشاهده کردید.

رییس‌جمهور با اشاره به تلاش غربی‌ها برای این‌که ملت ایران پیشرفت نکند و تحریم‌هایی که در این ارتباط وضع کرده‌اند، گفت: جوانان و صنعت‌گران ایرانی کالاهای تحریم‌شده را خواهند ساخت و به جهان صادر خواهند کرد.

وی با اشاره به تلاش و جنجال‌سازی غربی‌ها در مورد تحریم بنزین گفت: ملت ایران زیر بار حرف زور نمی‌رود و نه تنها ما خودمان بنزین مورد نیازمان را تولید کرده‌ایم بلکه بخشی از آن را نیز صادر کرده‌ایم و زمانی که آنها این موفقیت ایران را دیدند اکنون در خلیج فارس صف کشیده‌اند که بنزین خود را به قیمت پایین‌تر به ما بفروشند.

رییس‌جمهور در بخش دیگری از صحبت‌های خود به بحث هدفمند کردن یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: هدفمندکردن یارانه‌ها و اجرای قانون آن در راستای ایجاد و گسترش عدالت است و این طور نباید باشد که عده‌ای 30 برابر ببرند و عده دیگر چیزی نصیب‌شان نشود، دولت می‌خواهد حق هر کس را در جیب خودش بگذارد تا خود او حقش را مدیریت کند برنامه دولت در این ارتباط عالمانه است و قدم به قدم جلو می‌رود و کسانی که 20 سال نتوانستند این موضوع را اجرا کنند و سه سال به دولت نهم فشار آوردند که این طرح را اجرا کند اکنون که این طرح تبدیل به قانون شده است شروع به داد و فریاد کردند ولی من به شما می‌گویم که چیزی نمی‌شود الا این‌که حق ملت از گلوی شما گرفته می‌شود و به ملت بازگردانده می‌شود.

احمدی‌نژاد تصریح کرد: کسبه، بازرگانان، صنعت‌گران و در بخش‌های خدمات و دیگر بخش‌ها انسان‌های دلسوز و صالح در کنار دولت قرار گرفتند و با هم قرار گذاشتیم که این قانون را به خوبی اجرا کنیم و ان‌شاءالله به لطف خداوند از روز اول اجرای این قانون وضعیت اکثریت ملت ایران که در حال حاضر متوسط و یا بعضا رو به پایین بوده است بهتر خواهد شد و چشمان شیاطین کور خواهد شد.

رییس‌جمهور گفت: ان‌شاءالله در اواخر هفته آینده در یک گفت‌وگوی تلویزیونی جزییات قانون هدفمند کردن یارانه‌ها و اجرای آن را توضیح خواهم داد.

رییس‌جمهور ادامه داد: از روز میلاد امام رضا(ع) اولین قسمت کمک دولت در قالب یارانه‌ها به حساب مردم واریز خواهد شد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود ادامه داد: مصرف انرژی در کشور ما بالاست و باید ما دست به دست هم دهیم و به قدر امکان مصرف انرژی را کاهش بدهیم اکنون 20 میلیون خانوار در کشور است و اگر هر خانواری یک لامپ را خاموش کند 20 میلیون لامپ خاموش خواهد شد و چندین هزار مگاوات صرفه‌جویی در انرژی خواهد شد و با این صرفه‌جویی در مصرف انرژی و فایده حاصله از آن می‌توان فرودگاه، بیمارستان و... ساخت و دیگر نیازهای کشور را برطرف کرد.

رییس‌جمهور در بخش دیگری از صحبت‌های خود به پیشرفت‌های استان اردبیل در زمینه‌های گوناگون اشاره و برخی اقدامات انجام شده در این استان را برشمرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد