حمید جبلی خواننده شد!

هنرمند اظهار داشت: به‌منظور تاثیرگذاری بیشتر از صدای حمید جبلی که محبوبیت زیادی نزد کودکان و سابقه خوانندگی در بعضی از فیلم‌های سینمایی مانند...

 
ایلنا: حمید جبلی که او را به‌عنوان بازیگر طنز می‌شناسیم؛ برای نخستین بار در آلبوم موسیقی سبزه ریزه میزه به آهنگسازی ملیحه سعیدی برای کودکان خوانده است.
ملیحه سعیدی‏،آهنگساز و نوازنده قانون، گفت: این آلبوم که در ژانر موسیقی کودک منتشر شده، به‌نوعی آموزش ردیف موسیقی ایرانی برای کودکان است که در مجموعه‌های بعدی سایر دستگاه‌ها را نیز معرفی می‌کنم.
وی ادامه داد: اثر موسیقایی «سبزه ریزه میزه»‏ شامل 14 قطعه در دستگاه ماهور و آواز اصفهان است که اشعار آن را مصطفی رحماندوست سروده است.
وی افزود: در این آلبوم که تنظیم‌ آن برعهده سامان احتشامی بوده، قطعاتی چون نریشن،‌ السون و ولسون، ‌سروناز، لالایی، فوتبال، ‌کوچولو، نان و پنیر و پونه، ‌چشماش قشنگه، ‌سبز بهار، ‌گل پونه، گل و گلدون، گل پسر و سلام وجود دارد.
به‌گفته سعیدی، در این اثر؛ سارا آستارکی، سامان احتشامی،‌ بابک شهرکی و رسا اژدری به‌عنوان گروه کر، حمید جبلی را همراهی کرده‌اند.
وی با تاکید بر آموزش موسیقی به کودکان در سن پایین خاطرنشان کرد: آشنایی کودکان با نغمات و گوشه‌های موسیقی ایرانی یکی از اهداف مهم من برای ساخت و انتشار این اثر محسوب می‌شود .
این هنرمند اظهار داشت: به‌منظور تاثیرگذاری بیشتر از صدای حمید جبلی که محبوبیت زیادی نزد کودکان و سابقه خوانندگی در بعضی از فیلم‌های سینمایی مانند کلاه قرمزی و سروناز را دارد، استفاده کردم.
این نوازنده قانون که این روزها آلبوم‌های خاطرت می‌ماند و عاشقانه‌های سینما را در دست انتشار دارد، گفت: معرفی هفت دستگاه موسیقی و پنج دستگاه آوازی به کودکان یکی از برنامه‌های مهم من در آینده است که متاسفانه به‌دلیل نبود سرمایه‌گذار هنوز منتشر نشده‌اند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد