جوشانده فوق العاده برای دیابتی‌ها

سایت بزرگ تفریحی آموزشی -  www.pcparsi.com

این جوشانده برای افراد دیابتی فوق العاده می باشد و تمام محققین به مصرف این جوشانده توصیه می کنیم .
 
یک متخصص تغذیه گفت: برگ زیتون کاهش دهنده فشار خون، قندخون، ضد اسپاسم، گشادکننده عروق خونی، کاهش دهنده کلسترول بد و برای افراد دیابتی بسیار مناسب است.
مرتضی صفوی افزود: روغن زیتون حاوی مواد شیمیایی گیاهی است که باعث کاهش کلسترول، نرم کننده و صفرابر است و حاوی میزان زیادی آنتی اکسیدان است که از سرطان سینه و سرطان کولون جلوگیری می‌کند.
وی گفت: روغن زیتون دارای اسیدهای چرب غیر اشباع مونو (MUFA) و آنتی اکسیدان است که باعث طول عمر و کاهش بیماری‌های مرتبط با مصرف روغن‌های اشباع می‌شود.
این متخصص تغذیه افزود: مصرف روغن زیتون مانع آسیب رساندن رادیکال‌های آزاد حاصل از چربی‌ها و روغن‌ها به سیستم‌ قلبی - عروقی می‌‌شود. کلسترول خون و به خصوص نوع بد آن یعنی LDL را کاهش می‌‌دهد.
وی گفت: روغن زیتون پایین آوردن فشار خون است و برای مصرف در سالاد و بسیاری از غذاهای آماده به صورت خام قابل مصرف بوده و بسیار مفید است. برای طبخ انواع مختلف غذاها می‌توان از روغن زیتون با استفاده از حرارت کم و با صرف وقت و مدت زمان بیشتر( برای حفظ خواص مفید) آن استفاده کرد.
صفوی افزود: روغن زیتون باز کننده عروق است. از بروز سکته قلبی جلوگیری می‌کند و در بهبود بیمارانی که جراحی قلب دارند، مفید است.
این متخصص تغذیه اضافه کرد: برگ زیتون کاهش دهنده فشار خون، قندخون، ضد اسپاسم، آنتی اکسیدان، ضد ویروس تبخال، ضد قارچ، گشادکننده عروق خونی، کاهش دهنده کلسترول بد، ضد تب، قابض، ضد باکتری، صفرابر، ادرارآور و برای افراد دیابتی بسیار مناسب است.
وی گفت: زیتون مسهل ضعیف و نرم‌کننده مسیر گوارشی است و برای یبوست مفید است، ضد چسبندگی پلاکت‌ها و محافظ قلب است. زیتون ضد امراض قلبی، کاهش دهنده کلسترول بد و افزایش دهنده کلسترول خوب است، ضد باکتری‌های گرم منفی است اما برای افرادی که دارای سنگ مثانه و سنگ صفرا دارند مضر است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد